Comunicat de Fetasantfeliu sobre la decisió de la Junta Electoral de Zona en relació al debat electoral

Fetasantfeliu lamenta que Fem Poble no pugui participar finalment al debat d'aquesta tarda. La Junta Electoral de Zona (JEZ) ha resolt avui a les dues del migdia, a cinc hores del debat, el recurs que va presentar Fem Poble dilluns i estableix que Ràdio Sant Feliu, com a mitjà públic, no pot organitzar un debat on participin partits sense representació electoral. La JEZ resol finalment que Fetasantfeliu, com a mitjà privat, pot decidir qui convida en un debat electoral. Tanmateix, tenint en compte que el debat electoral és un projecte compartit amb Ràdio Sant Feliu i s'ha treballat conjuntament en les últimes setmanes en la preparació d'aquest debat, hem acordat tirar endavant l'acte a set candidats, sense Fem Poble, en compliment de la Junta Electoral de Zona.

La decisió de convidar aquests vuit representants polítics era un acord entre els dos mitjans de comunicació organitzadors del debat, Fetasantfeliu i Ràdio Sant Feliu, i així s'havia informat en una reunió amb el diferents representants dels partits el passat 30 d'abril. En aquella reunió, tots els representants polítics van acceptar els criteris adoptats.

Des de Fetasantfeliu volem manifestar que la nostra intenció ha estat sempre la de comptar amb Fem Poble, sent conscients que no tenia representació municipal, com tampoc en tenia VOX, al qual no es convidava. En el cas de VOX, l'assemblea de Sant Feliu Viu, la cooperativa de socis i sòcies que gestiona el diari Fetasantfeliu va acordar en assemblea no convidar el partit d'ultradreta VOX. Una decisió que es va prendre atenent al fet que l'ideari que expressa públicament aquest partit atempta contra els drets humans de determinats col·lectius.

Jordi
Después de leer este reportaje,no os molestéis en mandarme más e-mails pidiendo información sobre nuestro programa,eventos y demás,se lo pedís a La asamblea de Sant Feliu viu.gracias por nada
Cd St feliu de llobregat
6.

Jordi: aquesta rebequeria és de pati de col.legi, fes el favor d’entrar a classe que ja s’ha acabat l’hora d’esbarjo. I sobretot no et perdis la classe d’ètica on expliquen la lliçó de drets humans.

David St Feliu
5.

Griciis pir nidi... Este es el nivel

Marta RG
No estic gens d'acord.
Siguis o no de les idees de en aquest cas Vox, tenen el mateix dret que la resta de partits a fer el debat.
Si la JEZ decideix que només els de representació, perfecte, però això de deixar la decissió "de la mano del señor" no està bé.
Tots els ciutadans tenim dret d' escoltar als partits i després elegir a quí votarem.
Seràs de izquierda, derecha o centro.
He dicho!
En resposta a Marta RG
David St Feliu
4.

Hola Marta. Si no t'agrada la decisió és tan fàcil com fer-te sòcia de St Feliu Viu i votar el contrari en assemblea

Marta Sant Feliu de Llobregat
3.

Tranquilo, en unes días ya no necesitaran nada de vosotros...hahahaha.

Marta RG Sant feliu
2.

No estic gens d'acord.
Seràs de izquierda, derecha o centro.
He dicho!

Comenta aquest article